خرمالو همیشه گس نیست...

نشریه دانشجویی خرمالو ...

خرمالو همیشه گس نیست...

نشریه دانشجویی خرمالو ...

فقط برای متولدین ۶۴ ...

 64 ها اگر دوست داشتید بخوانید...!؟

 

متولدین سال 1364، آرام، صبور، کمرو و کند، دقیق و صاحب روش، متعادل وبی اهمیت نسبت به خود می‌باشند.متولد این سال هوشیاری‌هایش را پشت یک چهره‌ی خانگی پنهان می‌کند. او این موهبت را دارد که در دیگران اعتماد قلبی ایجاد کند.

او اهل تفکر است و شاید به همین علت تنهایی را دوست می‌دارد و می‌تواند هدفی را تا سرحد تعصب تعقیب کند. او بر خلاف ظاهر آرامش، موجودی است آتشین مزاج و پر از جنبش. با آنکه همیشه درون‌گرا و خوددار است، در مواقع لازم می‌تواند با استفاده از بلاغت فوق‌العاده‌اش رهبری جمع را به عهده بگیرد.

او از نوگرایی بیزار است و نوگرایان را از کنار خود طرد می‌کند. اغلب می‌توان او را در بین گروه‌هایی که با نقاشی مدرن، جاز مدرن و موی بلند برای مردان مخالفند، پیدا کرد و طبعاً نوگرایی را برای افراد خانواده‌اش نیز نمی‌تواند تحمل کند. او موجود مقتدری است و خانواده برای او مفهوم وسیعی دارد، اما روحیه سنت‌پرست او هرگونه بدعت‌گذاری در داخل این حوزه‌ی اقتدار را منع می‌کند.

زن متولد 64 ، آشپزی قابل و کدبانویی با ارزش و خوش لباس است که هیچ گونه رفتار و حرکت مردانه‌ای را برای زنان تحمل نمی‌کند.

متولدین 64پرکارند و بازده کاری آنها که منجر به خوشبختی و رفاه اطرافیان می‌شود، انکار ناپذیر است. آنها ثروتمند هم می‌توانند باشند، اما ثروت داخل خانواده و برای خانواده.او در خانه فرمانروایی مقتدر و بی‌چون‌وچرا است که در دیگران حالت ترس و احترام ایجاد می‌کند.

در کارهای اجتماعی در زمینه هنرهای مختلف، موجود موفقی است و همچنین می‌تواند به عنوان پیمان‌کار یا مالک به موفقیت‌های شایان توجهی نائل شود.

متاسفانه متولد این سال اغلب دچار این احساس است که اطرافیانش او را درک نمی‌کنند، اگرچه که او کله شق و لجوج است ولی عمیقاً افراد خانواده‌اش را دوست دارد و به‌وجود بچه‌هایش افتخار می‌کند ولی همیشه از آنها اطاعت مطلق را انتظار دارد.

عشق برای متولد این سال چیزی جز یک معمای قابل قبول نیست. او می‌تواند با احساس باشد ولی هرگز خیالباف نیست. این روحیه مادیگرا بزرگترین دلیل ناامیدی‌های او در مسائل عشقی و ازدواج است.

با اینکه دوران کودکی و نوجوانی را آرام و بدون دردسر می‌گذراند، ولی در دوران جوانی است که گرفتار مشکلاتی می‌شود، به خصوص در مورد امور مربوط به ازدواج.آنچنان که همسر او همیشه از بی‌توجهی او به مسائل عشقی گله‌مند است و در جستجوی تسلی خاطری که فقدان آن در خانه محسوس است به هر دری می‌زند.

اگرچه او انسان خانه و کار و زندگی است اما این نوع نازک‌دلی‌ها را اساساً درک نمی‌کند.

متولد سال 64 می‌تواند ازدواج موفقیت‌آمیزی با متولد سال 60 و 72 داشته باشد. ارتباط این دو به‌ واسطه اشتراک در روحیه سنت‌گرایی و محافظه‌کاری کامل خواهد بود.همچنین در کنار متولدین 63و75 نیز همه چیز با موفقیت توام خواهد بود. این دو در کنار هم وفادار و صمیمی باقی خواهند ماند. متولد سال 56 و 68 با تمام بی‌وفائی‌هایش، چون آنقدر باهوش است که احساسات متولد 64را درک کند،رابطه‌ای عالی با او خواهد داشت.

متولد 64 شیفته متولد 71 و 59 می‌شود. او برای موفق شدن در زندگی به نبوغ و قدرت تخیل متولد این سال احتیاج دارد. گرچه امکان دارد آنها نتوانند برای همیشه در کنار هم باقی بمانند. همچنین باید از متولدین سالهای 58 و 70 ترسید. و البته بواسطه‌ی دلایل دیگری، تفاوت مزاج و بی‌ثباتی متولدین سالهای 58 و 70 یک فاجعه مشترک به وجود خواهد آورد.

عقیده بر این است که متولد 64 و متولدین سالهای 53 و 65 به هیچ صورتی نخواهند توانست به اتفاق خانه‌ی مشترکی داشته باشند. چنین ارتباطی لاجرم به ستیز و نزاع کشیده خواهد شد.

و بالاخره باید گفت که متولد تابستان 64پرکارتر از متولد زمستان این سال است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد